LOFTER for ipad —— 让兴趣,更有趣

点击下载 关闭

一首让耳朵怀孕的英文歌

61浏览    2参与
花酒翻舟
Valder Fields - Tamas Wells

最喜欢的一首歌,没有之一!
曾经陪我度过了两个寒暑假头疼欲裂的早晨。
比起完整版这个live版更喜欢,听的感想更多(闭嘴吧这你这个人根本不会讲话

最喜欢的一首歌,没有之一!
曾经陪我度过了两个寒暑假头疼欲裂的早晨。
比起完整版这个live版更喜欢,听的感想更多(闭嘴吧这你这个人根本不会讲话

夕阳斜于乌衣巷
Count On You - Big Time Rush、Jordin Sparks

Big Time Rush

Big Time Rush(又称BTR)是一个美国男子组合。于2009年通过Nickeledeon公司(尼克儿童频道)在加利福尼亚州的洛杉矶组建。乐队成员由James Maslow, Kendall Schmidt, Carlos Pena Jr.和Logan Henderson组成。他们在2010年10月发行了首张专辑《BTR》,这张专辑拿到了Billboard专辑榜第三名的好成绩,并已认证为超过50万销量金唱片。他们的第二张专辑,《Elevate》,于2011年11月21日发布。截至2012年5月,他们已创造了超过350万单曲销量。 

Jordin...

Big Time Rush

Big Time Rush(又称BTR)是一个美国男子组合。于2009年通过Nickeledeon公司(尼克儿童频道)在加利福尼亚州的洛杉矶组建。乐队成员由James Maslow, Kendall Schmidt, Carlos Pena Jr.和Logan Henderson组成。他们在2010年10月发行了首张专辑《BTR》,这张专辑拿到了Billboard专辑榜第三名的好成绩,并已认证为超过50万销量金唱片。他们的第二张专辑,《Elevate》,于2011年11月21日发布。截至2012年5月,他们已创造了超过350万单曲销量。 

Jordin Sparks

Jordin Sparks 是《美国偶像》第6季冠军。她是美国偶像历史上最年轻的冠军(17岁)。2006年九月,她陆续赢得了“亚利桑那偶像”,“西雅图偶像”,接着在那里获得了“美国偶像”的桂冠。该届“美国偶像”是福克斯电视台举办的第六季。2007年获得美国最受青少年喜爱的歌手。

 

Now' I am about to give my heart so remember this one thing

I have never been in love before so you gotta go easy on me

I heard love is dangerous

Once you fall you're never getting up

but the thought of you leaving ain't easy for me

Dont hurt me' desert me' don't give upon me

what would don't wanna do that for

Don't used me' take it better show me

make me sorry' I ever counted on you

1'2'3'4 to 5' baby I'm counting on you

1'2'3'4 to 5' baby I'm counting on you

1'2'3'4 to 5' baby I'm counting on you

1'2'3'4 to 5' baby I'm counting on you

I understand I have been here before'

I finally found someone I finally could adore

But you failed my test but I have no one better

so I wasn't the only one

But I am willing to put my trust in you

baby you can put your trust in me just let me count to 3

You can count on me

and your never gonna see numbers in my pocket

Any thing I'm doing girl I'd drop it

give' you sure the one and I'm giving my heart to

But I gotta be the only one

Dont hurt me' desert me' don't give upon me

what would don't wanna do that for

Don't used me' take it better show me

make me sorry' I ever counted on you

1234 to 5 (yeah' baby I'm counting on you)

1234 to 5 (baby I'm counting on you)

1234 to 5 (baby I'm counting on you)

1234 to 5 (baby I'm counting on you)

I really hope you undoostand' boy if you wanna take my hand

don't you want to serve my heart'

I'll promise to be careful from the star

I trusting you will loving me

very very carefully' never been to ..

baby I'll make you comfortable

1234 to 5 (yeah) Baby I'm counting in you (oh)

1234 to 5 (why would I want to do that)

1234 to 5 baby I'm counting on you

1234 to 5

I'm about to give my heart so remember this one thing

I have never been in love before yeah you gotta go easy on me】

LOFTER

让兴趣,更有趣

简单随性的记录
丰富多彩的内容
让生活更加充实

下载移动端
关注最新消息