LOFTER for ipad —— 让兴趣,更有趣

点击下载 关闭

magic touch

9浏览    1参与
sheery's LRC house

King & Prince - Magic Touch/Beating Hearts(05-19)

[图片]


[ti:Magic Touch]
[ar:King & Prince]
[al:Magic Touch/Beating Hearts]
[by:asuriming]
[00:00.82]Magic Touch
[00:03.69]King & Prince
[00:06.51]作詞:EMI K. Lynn
[00:09.22]作曲:P3AK・Adrian McKinnon
[00:12.33]編曲:P3AK
[00:15.86]
[00:18.02]What what what you lookin' at? Checkin' for me,
[00:21.32]ain't no holdin...



[ti:Magic Touch]
[ar:King & Prince]
[al:Magic Touch/Beating Hearts]
[by:asuriming]
[00:00.82]Magic Touch
[00:03.69]King & Prince
[00:06.51]作詞:EMI K. Lynn
[00:09.22]作曲:P3AK・Adrian McKinnon
[00:12.33]編曲:P3AK
[00:15.86]
[00:18.02]What what what you lookin' at? Checkin' for me,
[00:21.32]ain't no holdin' back
[00:22.41]Can't stop, baby you know, gimme just a touch, I'm so finito
[00:26.50]Feels like a dream, goin' on and on,
[00:28.81]fallin' for you so do you wanna come along
[00:30.87]Tease such a tease, never let me go go go go go
[00:35.30]
[00:35.73]Baby it's automatic Makin' me so romantic
[00:40.12]I just wanna hold you kiss you If you leavin' me alone that's tragic
[00:43.41]You're like starlight shinin' on Paris
[00:45.57]On a campaign only one you can cherish
[00:48.04]Yeah You and me, so heavenly just like magic
[00:50.68]
[00:50.88]You blow my mind Won't you be mine
[00:55.74]Touch me one more time, just touch me one more time
[00:59.94]Hold me tight and tell me why
[01:04.86]You got me longin' for, longin' for your love
[01:07.94]Can't get you out of my brain
[01:19.07][01:10.34]Your touch is magic...
[01:21.20][01:12.54]Your touch is magic...
[01:23.43][01:14.67]Your touch Your touch
[01:25.57]Hey girl show me now
[01:27.46]
[01:34.04]She got the magic
[01:36.29]
[01:43.53]Lemme know Lemme know
[01:44.70]Woo What's your secret?
[01:46.84]Girl, take it to the limit I want you, want you
[01:49.58]Gotta keep ya, keep ya
[01:51.55]I'll be waitin', honey kisses are callin'
[01:53.64]Whisper softly as you cast your spell “Baby, I love you”
[01:57.47]Wanna be in your heart, hey can you hear me?
[02:00.04]Truly, we're meant to be
[02:02.57]
[02:02.80]You got the magical smile It's really killin' me
[02:07.08]Keep on fallin', you know how to take control of me
[02:11.36]My heart's beatin', racin' in double time
[02:14.68]Until the mornin', don't let you go no no no no
[02:17.90]
[02:18.13]I lose my mind You should be mine
[02:23.17]Kiss me one more time, just kiss me one more time
[02:27.11]In your eyes I see a sign
[02:32.17]You got me crazy for, crazy for your love
[02:35.20]Can't get you out of my brain
[02:46.33][02:37.58]Your touch is magic...
[02:48.50][02:39.80]Your touch is magic...
[02:50.62][02:41.96]Your touch Your touch
[02:52.98]Hey girl show me now
[02:54.48]
[03:12.23]Beautiful girl Gimme your love
[03:16.06]Coz I know you are the one I want
[03:19.81]Woo And I wanna get out the friend zone
[03:24.37]Baby, I need you in my life forever
[03:27.58]
[03:27.91]You blow my mind Won't you be mine
[03:32.94]Touch me one more time, just touch me one more time
[03:37.09]Hold me tight and tell me why
[03:41.97]You got me longin' for, longin' for your love
[03:45.03]Can't get you out of my brain
[03:47.44]Your touch is magic...
[03:56.21]Your touch is magic...
[04:00.46]Your touch Your touch
[04:02.64]Your touch is magic
[04:04.42]
[04:10.30]......The End......
[04:12.92]




[ti:Beating Hearts]
[ar:King & Prince]
[al:Magic Touch/Beating Hearts]
[by:asuriming]
[00:00.39]Beating Hearts
[00:01.90]King & Prince
[00:02.87]作詞:RUCCA
[00:03.81]作曲:Susumu Kawaguchi・Adrian McKinnon
[00:04.63]編曲:Susumu Kawaguchi・田渕夏海
[00:05.60]
[00:07.60]Carry on my faith 安穏(あんのん)なWorld
[00:11.70]Whenever you wish 手を取って連れ出すBroad
[00:15.85]アタマ 爪先(つまさき)までもpitter-patter
[00:19.88]“Just in love” そのVerse! Sure! 知り過ぎても
[00:23.81]
[00:24.00]“Oh my goodness”
[00:24.77]Baby, why!? Can you feel my sexy sugar?
[00:27.67]Enemy comes...
[00:32.03]厭(いと)わず Down, downせず Trying crazy!
[00:35.71]Tickets to ride!
[00:38.80]
[00:40.33]Ready!? Always let it go!
[00:42.31]ご覧 I mean it, let it go!
[00:44.64]Keep coming, dancing, grooving in the light
[00:48.43]Merry on the radio!
[00:50.42]ほら I mean it, let it go!
[00:52.88]まだ満ち足りず Beating your heart
[00:55.12]Just I addicted to her
[00:56.37]
[00:56.70]Ah, kindle to the kingdom!
[00:58.27]Gonna be loved!
[00:59.98]ほら More than joy!
[01:01.05]Ah, kindle to the kingdom!
[01:02.73]Wanna be loved!
[01:03.50]さあ Step and go!
[01:04.52]
[01:04.82]Ready!? Always let it go!
[01:06.79]ご覧 I mean it, let it go!
[01:09.16]Gotta take you higher, Beating my heart
[01:11.37]Just I addicted to her
[01:13.14]
[01:16.69]仮初(かりそ)めのフェイク Turning around
[01:20.83]Wherever you wish テリトリー飛び出しBlow
[01:24.87]愛嬌(あいきょう)ない我が侭(まま)でも “Que Sera, Sera”
[01:28.94]“Justice!?” 真っ直ぐPash! Star! シニカルだろう?
[01:32.84]
[01:33.10]“All or nothing”
[01:33.83]Baby, why!? Can you seek my sexy bitter?
[01:36.85]Aiming at truth...
[01:41.17]イコール Bump, bumpして Drive me crazy!
[01:44.74]It's enterprise!
[01:47.94]
[01:49.46]Ready!? Always let it go!
[01:51.49]ご覧 I mean it, let it go!
[01:53.82]Keep coming, dancing, grooving in the light
[01:57.62]Many people, let it go!
[01:59.66]ほら I mean it, let it go!
[02:02.09]街中から Billion's love
[02:04.17]Just I addicted to her
[02:05.58]
[02:05.85]Ah, kindle to the kingdom!
[02:07.83]Gonna be loved!
[02:09.08]ほら Must be done!
[02:10.14]Ah, kindle to the kingdom!
[02:11.85]Wanna be loved!
[02:12.67]さあ Staying gold!
[02:13.80]
[02:14.02]Ready!? Always let it go!
[02:15.86]ご覧 I mean it, let it go!
[02:18.20]Gotta hold you tighter, Billion's love
[02:20.44]Just I addicted to her
[02:22.12]
[02:35.22]Baby, you're my bloom!
[02:36.74]振り返ったら 何も言わないで
[02:39.30]You're a fantastic girl!
[02:40.87]瞬間で抱きしめ
[02:43.03]Search for days! I don't miss one!
[02:46.30]アンコール止まない日々へInvite!
[02:51.18]
[02:51.49]C'mon! Next phase
[02:55.87]ほら More than joy!
[02:59.43]さあ Step and go!
[03:00.69]Oh baby, Oh baby, My baby, So crazy!
[03:05.00]Sympathyから響かす
[03:07.23]Beating our hearts!
[03:08.77]
[03:08.99]Ready!? Always let it go!
[03:10.85]ご覧 I mean it, let it go!
[03:13.19]Keep coming, dancing, grooving in the light
[03:16.97]Merry on the radio!
[03:18.93]ほら I mean it, let it go!
[03:21.26]まだ満ち足りず Beating your heart
[03:23.52]Just I addicted to her
[03:24.91]
[03:25.20]Ah, kindle to the kingdom!
[03:27.12]Gonna be loved!
[03:28.43]ほら More than joy!
[03:29.52]Ah, kindle to the kingdom!
[03:31.17]Wanna be loved!
[03:31.96]さあ Step and go!
[03:33.03]
[03:33.33]Ready!? Always let it go!
[03:35.22]ご覧 I mean it, let it go!
[03:37.52]Gotta take you higher, Beating my heart
[03:39.95]Just I addicted to her
[03:41.46]
[03:41.83]Oh, I want you, I need your love
[03:43.25]Ah もう制御できない
[03:45.26]Woo baby! Alright, all night!
[03:49.73]I want you, I need your love
[03:51.60]愛の精度上げて
[03:53.39]Woo baby! Oh baby!
[03:56.08]Just I addicted to her
[03:57.76]
[04:09.00]......The End......
[04:11.13]





[ti:Seasons of Love]
[ar:King & Prince]
[al:Magic Touch/Beating Hearts]
[by:asuriming]
[00:03.23]“大好きだよ” 温かくて
[00:06.64]“大好きだよ” 切ないこの気持ち
[00:11.41]恋という名の季節は巡る
[00:16.49]いつも足早に
[00:18.21]
[00:20.16]Love is the season of my life
[00:23.67]and is so beautiful
[00:27.16]Love is the season of my life
[00:31.59]
[00:34.25]はじめて会った印象は最悪
[00:37.79]嫌な奴だと勘違いをしてた
[00:41.30]君を知る度 心惹かれてゆく僕がいた
[00:48.28]自分の気持ち 気がついた頃には
[00:51.85]今更だよね 言い訳ばかりして
[00:55.38]そのくせ24時間ずっと
[00:58.57]飽きもせず考えて
[01:00.87]
[01:01.63](もしも) 偶然出会った帰り道
[01:05.03](ちゃんと) 僕が素直になれたなら
[01:08.79](きっと) 結ばれていたはずさ
[01:12.48]なんて夢見てる 恥ずかしいよね?
[01:18.02]
[01:19.08]大好きだよ 好きだよ 好きだよ
[01:22.14]いつからか 君を追いかけていた
[01:27.18]その笑顔見つめるだけで
[01:30.38]Love心満たしてく
[01:33.20]でもどうして どうして どうして
[01:36.21]その手に 触れたくなるのか
[01:40.76]下手くそな恋と正直な心
[01:44.43]どうしたって君じゃなきゃダメだ
[01:48.08]
[01:55.45]君の言葉に気持ちが浮き沈み
[01:58.93]投げた視線の行方を探してる
[02:02.38]前の僕ならこんな自分を
[02:05.58]バカにして笑うだろう
[02:08.07]
[02:08.78](あの日) 弱さ隠した胸の奥
[02:12.05](そっと) 見透かすように微笑むから
[02:15.75](こんなに) 臆病になったんだよ
[02:19.23]勝手にときめいてさ 図々しいよね?
[02:25.48]
[02:26.16]大好きだよ 好きだよ 好きだよ
[02:29.11]呆れるほど 君を想ってる
[02:34.24]このままの関係もきっと
[02:37.32]そう悪くはないかな
[02:40.24]でも今すぐ 今すぐ 今すぐ
[02:43.27]抱きしめて 独り占めしたい
[02:47.77]忙しなく揺れ動く季節を
[02:51.46]恋と人は呼ぶのだろう
[02:55.45]
[02:58.90]春が過ぎて 夏が過ぎて
[03:02.42]花は枯れて 時は巡り
[03:07.60]雪が積もるまでには
[03:11.10]胸に秘めた想いを伝えなくちゃ
[03:18.31]君は何を想うの?
[03:21.74]
[03:23.40]Seasons of Love
[03:25.69]King & Prince
[03:27.51]作詞:MUTEKI DEAD SNAKE
[03:29.37]作曲:MUTEKI DEAD SNAKE・児山啓介
[03:31.41]編曲:生田真心
[03:33.64]
[03:36.76]“大好きだよ” 温かくて
[03:40.16]“大好きだよ” 切ないこの気持ち
[03:44.73]恋という名の季節は巡る
[03:49.99]色鮮やかに
[03:51.53]
[03:52.63]大好きだよ 好きだよ 好きだよ
[03:55.62]いつからか 君を追いかけていた
[04:00.65]その笑顔見つめるだけで
[04:03.78]Love心満たしてく
[04:06.65]でもどうして どうして どうして
[04:09.79]その手に 触れたくなるのか
[04:14.28]下手くそな恋と正直な心
[04:17.87]どうしたって君じゃなきゃダメだ
[04:21.41]本当に君が好きだから
[04:25.16]
[04:27.09]Love is the season of my life
[04:30.68]and is so beautifu
[04:32.27]春の日差しのような
[04:34.19]Love is the season of my life
[04:36.14]愛に包まれたい
[04:38.44]
[04:50.34]......The End......
[04:52.27]





[ti:雨音]
[ar:King & Prince]
[al:Magic Touch/Beating Hearts]
[by:asuriming]
[00:00.58]雨音
[00:03.86]King & Prince
[00:06.13]作詞:Komei Kobayashi
[00:09.73]作曲:Shusui・Susumu Kawaguchi
[00:12.22]編曲:船山基紀・松下誠
[00:14.19]
[00:15.88]アスファルトに雨の香り
[00:23.31]懐かしい匂いがした
[00:32.57]君は今を生きてるかな?
[00:39.65]僕も大人にならなきゃな
[00:47.48]
[00:48.97]永遠の時間(とき)なんて
[00:53.16]きっとないってことも
[00:58.19]分かっていたけど
[01:03.77]
[01:04.17]今もずっと忘れない
[01:09.64]笑い合ったあの声
[01:15.57]夢見て過ごした日々
[01:21.34]今ひとり 歩く街
[01:26.32]傘を閉じてみたけど
[01:31.85]見上げた空
[01:34.90]鳴り止まない 雨音
[01:42.66]
[01:43.53]傘も差さず はしゃいでいた
[01:50.54]みんな元気でいるのかな?
[01:58.22]
[01:59.85]手を振った踏切
[02:04.07]見慣れた街並みも
[02:09.08]変わっていくけど
[02:14.70]
[02:15.11]今もずっと忘れない
[02:20.70]帰り道の指切り
[02:26.52]無邪気に微笑む君
[02:32.24]いつの日か 雨はやみ
[02:37.31]空は晴れていくけど
[02:42.75]目を閉じれば
[02:45.79]聞こえてる 雨音
[02:53.76]
[03:19.61]雨あがりの虹 輝くように
[03:26.80]歩いて行かなきゃ
[03:31.12]光る未来へと
[03:36.34]
[03:36.64]今もずっと忘れない
[03:42.02]笑い合ったあの声
[03:47.91]夢見て過ごした日々
[03:53.68]今ひとり 歩く街
[03:58.64]思い出を抱きしめて
[04:04.14]あの日のように
[04:07.18]聞こえてる 雨音
[04:11.44]
[04:11.70]La la la...
[04:23.94]聞こえてる 雨音
[04:31.89]
[04:50.36]......The End......
[04:52.94]


LOFTER

让兴趣,更有趣

简单随性的记录
丰富多彩的内容
让生活更加充实

下载移动端
关注最新消息